? ??????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to
your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new c BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

nfm RADIO

Friday, January 15, 2010

KONSERT OGHOK PIKUK NEGERIFM

hari kedua program negerifm belangsung di sri menanti yang mana pada sebelah malamnye ada konsert Radio Malaysia Negeri fm..pada malam tu memang ramai waris2 dan pendengar yang datang untuk berhibur bersama artis2 kesayangan mereka..

Ini La MC yang MEoghok pikuk kan KOnsert Negerifm dj Ar Faizal Krewpagi Dj Lela Dan Shah Muhammad


Antara Barisan artis yang hadir untuk menghiburkan orang sri menanti Nubhan Dan Pelawak yang tak mengeringkan gusi Sahtiya Dan Angeline Tan Serta Ebby Yus...ahahahahah


Sama Cantik Sama padan heheeheh Farah asyikin Pun Ada Taw




Memang Tak Kering Gusi Bila Menyaksikan Tiga Pelawak ni,...boleh dikatakan pelawak satu Malaysia betul Tak??


Saiful apek Pun ada dengan Lagu Popularnye Aspalela bukan nye lela ye...






INi Persembahan yang dinantikan kumpulan rock tanah air yang memang gempak bila perform di pentas..kristal pada malam tu mempesembahkan tiga buah lagu..





Antara penonton yang datang menyaksikan Konsert Radio Malaysia Negerifm










Diakhir Persembahan ada Petunjukan Bunga Api..apapapun malam tu memang seronok dan krewpagi negerifm mengucapkan ribuan Terima kasih kepada yang hadir dan yang memberikan sokongan semoga konsert sebegini akan dapat merapatkan lagi pendengar dengan stesen Radio Malaysia Negeri...Salam Satu malaysia





0 comments: