? ??????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to
your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new c BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

nfm RADIO

Friday, December 18, 2009

SELAMAT TAHU BARU!!!!

1 Januari Tahun baru..Kami yakin Mesti Ramai Yang Tanamkan azam Baru kan..Walaupun Azam Tahun lepas Masih Belum sempurna lagi.. tapi takpe yang Penting ada Tekad Untuk Menjadi Lebih Baik... Kami Krewpagi Pun ada azam tahun baru ini..allahamdulilah Sudah hampir Setahun Krewpagi Di Negerifm memang Banyak Yang Kami belajar Di Negerifm Mahupun Dari Pendengar Yang Tidak Henti-henti Menyokong kami... Kami akan pastikan pada tahun hadapan kami akan Memantapkan lagi persembahan kami Untuk semua Pendengar Yang terus Menyokong Krewpagi Dan Radio Malaysia Negerifm..Banyak Program2 Yang Telah kami aturkan kalau nak tahu kenelah Tunggu Tahun Hadapan..hadiah2 pun banyak taw semuanye khas untuk pendengar2 krewpagi dan Negerifm..dan juga tahun hadapan ada kejutan untuk semua.."nak tahu"..mane boleh.... nama pun kejutan kene la tunggu hehehe...

Akhir Sekali kami Mengucapkan Selamat Tahun Baru Untuk semua Pendengar Radio Malaysia Negerifm..Dan terus La Menyokong Krewpagi Sampai Bila-Bila Yang paling penting..... TERUS CERIA!!!!!!!!!!